Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 lutego 2012

Siemka, chciałam dzisiaj się pochwalić moją nową paletą co prawda z gazety, ale ma przepiękne kolory xd. Gazeta Bravo.

 Bravo love, paletka 18 cieni.
Horoskopy miłosne, historie itd :)
Wszystko o miłości :) Czyli ABC miłości :)

Mam parę zdjęć palety ale nie za dobrej jakości :(







Tak wygląda paleta, kolory troszkę inne może podyktuje ciebie po kolei




 Zaczynając od góry.

Fioletowy, morski, żółty,różowy,szary,zielony
Jakby pomarańczowy(xd), różowy,niebieski,biały, zielony, różowy ciemniejszy, szaro-brązowy,granatowy, jasna zieleń, mocny róż(troszkę podchodzi w kolor fioletowy), szary jasny, brązowy z dodatkiem pigmentu czerwonego :)

Jeszcze taka moja osobista nowinka, będę może mieć grzywkę na bok ;p Ta na prosto mi się troszkę znudziła. Ale to jutro. Więcej szczegółów jutro. Thx za czytanie postów. jest was niewielu ale thx :*!

poniedziałek, 20 lutego 2012

Polchat, zapraszam :)

http://s1.polchat.pl/chat.php?room=girlsy 


To mój tak jakby chat, tam może wbijać ile tylko chce osób i rozmawiać między sobą :)
Coś jak taki mini chacik. Tylko nie tutaj na blogu ale na stronie POLChat :) zapraszam.

niedziela, 19 lutego 2012

Korektory ^.^

Dzisiaj chciała bym wa pokazać jakie mam korektory. Mam tylko 2, ponieważ w moim wieku większa ilość to troszkę przesada. Zdjęcia dodam z internetu, bo nie mam za bardzo jak je tutaj przesłać.
1 to korektor z Oriflame Pure nature :

 



 Co mnie denerwuje w tym korektorze to to, iż jet dwustronny, przez to trudno jest dostać się w mało dostępne miejsca. Zwłaszcza jak jest troszkę wytracony. Wtedy trzeba koniecznie nakładać palcem.










2 to korektor Miss sporty:  




 Korektor miss sporty jest o wiele lepszy, przynajmniej ja tak sądzę, pomimo, że ten z oriflame jest uniwersalny do każdej cery jak dla mnie to ściema. Natomiast ten z Miss Sporty jest jaśniejszy i lepiej pasuje do mojej cery.




Osobę, którą chciała bym pochwalić to osoba z kanału you tube : dope2111.
Robi ona cudowne makijaże.

 To oczka z makijażu (1) na Wampira i (2) na Barbie :)

Bellatrix Lestrange Halloween Make-up

 

Także jeszcze kilka jej stylizacji:

Avatar

 

 

 

 

 

 

 Angelia Jolie

 

 

 

 

 

 Jej makijaże są dosyć skomplikowane. Ma ich bardzo dużo, na swoim kanale dope2111. Oto linki do kanału na yt:  www.youtube.com/user/dope2111?ob=0

piątek, 17 lutego 2012

Witam was znów ;p Postanowiłam zacząć się odchudzać :3.
Inspiracja katOsu :). Dzisiaj tak wgl moje śniadanie o dziwo nie takie złe:
 Na obiadek zupka xd krupnik, na podwieczorek jabłko i kolecja kakao + 100 brzuszków, i troszkę tam na dworze byłam. To dzień 1 do piero a nie mogę tak dużo ćwiczeń na raz, bo jestem przeziębiona :(

czwartek, 16 lutego 2012

Witajcie jeszcze raz dzisiaj :)  Zapomniałam, że to tłusty czwartek :) A rozpisałam się o czymś zupełnie nie na temat, więc to nadrobimy xd ;p 
Pączki już zjedzone xd więc fotki nie bd tylko ewentualnie a'la interneto :)
 
  
Mmmmm xd ja zjadłam tylko 3 :3
O dziwo przyznam się wam, że jeszcze zaledwie 2 lata temu nie lubiłam pączków xd po prostu mi nie smakowały i nie świętowałam tego cudownego święta. Teraz jest inaczej :) ale niestety cza się odchudzać:(

Siemka :)
Ostatnio w Rossmanie była promocja na kosmetyki młodzieżowe xd
Więc kupiłam sobie przecenioną maskarę z około 36 zł na 26 :)



Moje zdjęcie jej xd, ale jest troszkę
ciemno i moja kamerka to kamerka z kompa więc cudu się nie spodziewajcie :p


Pełna nazwa xd :
the Colo Ssal Volum'Exppress Mascara 100% BLACK




Jak na razie używałam jej raz, jakiegoś cudu nie ma xd Ale jest lepsza na pewno niż ta moja z oriflame , lepiej pogrubia :3


No odchodząc troszkę od tematu, kupiłam sobie nowego Twista xd gazete :

W prezencie naszyjnik z sową, ale tak na serio on jest mega tyciuśki xd dodała bym zdjęcie
ale gdzieś mi się to maleństwo zagubiło. 
W sklepie były same połamane naszyjniki, tylko 1 normalny mi się udało
wybrać :D 



Ogólnie to jak niektórzy wiedzą, mamy ferie, 1 dzień na sankach i chora jestem xd Ale to też,może przez to, że w takie mrozy chodzić do szkoły musieliśmy :( Nudzi mi się w domciu okropnie :( Dla tego powróciłam do czytania mojej starej książki: Świat Nocy L.J. Smith (polecam :):


 Thx za zapoznanie się z potem, pa :)!


 



piątek, 3 lutego 2012

Oto moje nagranie z isinga z kamerką, jeżeli was ciekawi jak wyglądam lub jak śpiewam, lub jaki mam ogólnie głos to looknijcie ale ostrzegam mikrofon nie oddaje aż tak serio realistycznego głosu. Oto linki xd :

 http://ising.pl/nagranie/3nicb0tvu6,Sylwia_Grzeszczak-Male_rzeczy

Zapraszam a i na iSing nick mam : nance  
http://ising.pl/nance ( linki do konta ;p)

A no i co jeszcze chciałam podać wam to gdzie możecie mnie spotkać xd :


iDolina - Mari002

Movie Star Planet - Mari002

Odpowie.pl - Mari002

Glitery.pl - Mari002

iSing - nance

Gry.pl - Marri002 ( ktoś zajął mi , żal xd )


Więc tak thx za czytanie postów i wgl, niedługo dodam nowe ;p!
A i jeżeli chodzi o moje konto na yt, to nwm co mam z nim zrobić, dajcie rade oto ono:\(klik aby powiększyć) thx za każdą rade pa ;p!

Makijaż Emo.

Jeżeli chodzi o make up emo. Jest wiele filmików na internecie, najbardziej mi się podoba film make up emo + stylizacja włosów na emo ( podzielony na 2 filmiki) użytkownik ten ma konto na you tube o nicku allysaxabscission .




Jak zrobić makijaż emo?

makijaż emomakijaż emo
Jeśli podoba ci się styl emo z pewnością będziesz zainteresowany również makijażem emo. Poniżej znajdziesz kilka trików, które nadadzą twojemu makijażowi głębszego wyrazu. Przede wszystkim musisz wiedzieć, że to co emo powinni najbardziej uwydatnić w swojej twarzy to nie są usta lecz oczy. One są tutaj najważniejsze - w końcu są zwierciadłem naszej duszy.

Artykuł
stopień trudności: umiarkowane
krok 1

makijaż emo makijaż emo

Skóra jasna i matowa

Nałóż na twarz podkład. Ważne jest, aby dobrać podkład w kolorze skóry lub jaśniejszy. Skóra emo powinna być alabastrowo jasna zatem nie staraj się jej na siłę przyciemnić - wygląda to sztucznie. Użyj również matującego, sypkiego pudru. Na kości policzkowe nałóż niewielką ilość różu.
krok 2

makijaż emo makijaż emo

Czarne lub neonowe

Na górną powiekę nałóż cienie do oczu. Cienie powinny być w zdecydowanych kolorach. Mogą być czarne lub inne mocne kolory jak fiolet, niebieski, zielony, żółty, czerwony, różowy itp. Najbardziej praktyczne jest pomalowanie oczu w całości na czarno jednak najbardziej efektownie wyglądają połączenia czarnego z kolorem jaskrawym.

krok 3

makijaż emo makijaż emo

Eyeliner i czarna kredka to podstawa

Obrysuj oczy czarnym eyelinerem. Najlepiej jak zrobisz czarne kreski na dole i na górze powieki jednak, jeśli chcesz mieć lżejszy makijaż, lub jesteś pomalowana czarnymi cieniami to kreska wystarczy tylko na dojnej powiece. Dodatkowo dolną, wewnętrzną część powieki obrysuj czarną kredką. Górna kreska powinna być delikatnie dłuższa od linii rzęs i skierowana ku górze. Możesz eksperymentować z różnymi rodzajami kresek jednak pamiętaj, że są one bardzo ważne w makijażu emo. One nadają oczom głębokiego i pełnego wyrazu.
krok 4

makijaż emo makijaż emo

Kreski się łączą

Upewnij się, że dolna i górna kreska łączą się ze sobą w kącikach oczu. Efekt połączonych kresek w zewnętrznym kąciku powinien być zbliżony do kocich oczu - kreski powinny się unosić i kierować w kierunku skroni.
krok 5

makijaż emo makijaż emo

Duża ilość tuszu do rzęs

Dla emo najlepsze są rzęsy grube i długie - takie rzęsy bardzo powiększają optycznie oko. Możesz takie uzyskać przez nałożenie tuszu typu XXL. Dobrze jest również podkręcić rzęsy przed malowaniem - mocno podkręcone wyglądają na dłuższe - zwłaszcza wówczas gdy mamy neonowy makijaż (przy czarnych powiekach efekt nie jest już tak widoczny). Jeśli planujesz makijaż na jakąś imprezę dobrym rozwiązaniem jest również założenie sztucznych rzęs.
krok 6

Emo makijaż, fryzura, girl Emo makijaż, fryzura, girl

Usta

Nie stosuj ciężkich i mocnych szminek. Najlepszy będzie bezbarwny i delikatnie nadający połysk błyszczyk.

Hej, wiele osób używa pędzle do makijażu z firmy hakuro. Ja mam kilka, ale to takie z gazet i zwyczajne. Postanowiłam sobie jakiś lepszy kupić do podkładu, różu itd. Znalazłam na Alegro właśnie taki:



Są także jego odpowiedniki. Jego nazwa to Hakuro H50S. Podobne pędzle(to ten po środku najmniejszy) :
 

Na alegro upatrzyłam za 33 zł, są może jakieś tańsze na aukcjach innych? Za każde info thx ;p!