Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 sierpnia 2012

Siemeczka :*
Przepraszam z brak systematyczności, ale ostatnio tyle się działo:/ miewam coraz częstsze załamki :(. Ale nie o tym dzisiaj mowa :P nie ma co się łamać , trzeba się cieszyć życiem :)
Byłam jakiś czas z Sabiną na boisku :P i jak wiecie albo może nie wiecie zapuszczam sobie grzywkę na bok :3 
Na boisku byłoo suupcio :P o to kilka zdjęć :

A teraz takie dla jaj :D 
Komentujta pościki plosem :D 

poniedziałek, 16 lipca 2012

Witam was : ) :*
Wczoraj pomalowałam sobie paznokcie trzema lakierami, różowym, białym i przeźroczystym.
Kropeczki robiłam za pomocą wykałaczek.
Zrobiłam sobie także niedawno pasemka różowe. Różową bibułą.
Dzisiaj myłam głowę, jak na razie nadal się utrzymują :)
Oto kilka niestety niezbyt wyraźnych zdjęć : / :














Thx wszystkim za oglądanie mojego bloga i za komentowanie, za każdy chociaż jeden komć, bardzo dziękuję :D

piątek, 13 lipca 2012

Siemka : D
Wakacje mijają nudno : / Ale mam nową zdobycz :P
Lakier, żółty. Niestety to nie jest mój upatrzony kolor ale nie jest taki zły : )


 Lakier Wonder Nails Color Power z Wibo : D 7 ml
 

piątek, 29 czerwca 2012

Cześć.
Dzisiaj zakończenie roku ! :)
Pewnie cała polska dzisiaj imprezuje x D

 Ja sobie z tej okazji pomalowałam paznokcie x P 
Jutro festyn!!! Ahh... już jutro :P

czwartek, 28 czerwca 2012

Siemka : )
Przepraszam was za długą nie obecność, ale szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła : /
Na całe szczęście wszystko pozdawane, pozaliczane i można po malutko szaleć : )
Oto moje nagrody za dzisiejszy przepracowany rok : ):
Kamera Toshiba.  Jest ona w przecenie kupiona. Bardzo tanie, nie jest ona oczywiście HD ani nic w tym stylu, ale wreszcie się kamery doczekałam :P!

Na pierwszym zdjęciu widok z przodu, a na 2 z boku. (zdjęcia robione jak zawsze moją kamerką internetową, przepraszam was za nie jakość : D

















Druga rzecz to tusz do rzęś, który też został kupiony na promocji w Rossmanie (tej o 50%).
Tusz do rzęs. Mega Volume Collagene 24 h. Świetny tusz. Na początku jak zobaczyłam tą dosyć dużą szczoteczkę, to byłam pewna że skleja rzęsy. Jednak ich nie skleja.Do tego zbytnio się nie kruszy. Praktycznie wcale. Są małe okruszki jeżeli na dolne rzęsy da się dużo tuszu. Ale bardzo mało widoczne : )














To by było tyle z nowości. : D wiem, że dla was to nie dużo ale ja się bardzo z nich cieszę :P!~A no i zapomniała bym. Wpadłam do sklepu po nowy POPCORN (chodzi mi tutaj o gazetę) i znalazłam w niej dosyć ciekawe tatuaże, jak dla mnie troszkę za kolorowe ale przydadzą się.


W sobotę festyn, bardzo wyjątkowy dla mnie : ) Mam nadzieję, że będzie udany. Thx za oglądanie mojego bloga i komentowanie : D Pozdrawiam : *!

sobota, 21 kwietnia 2012

Siemka, dzisiaj byłam na zakupach jak planowałam i kupiłam sobie 2 lakiery:
biały z miss sporty, przeźroczysty z Lovely.
Do tego gazetę Twist i najważniejsze, pędzelek do podkładu z Eco Tools:




Już niedługo go użyję i nie mogę się doczekać :)










Ahh no i ciągle szykuję te zdjęcia z makijażem delikatnym ale nie mam jak i kiedy zrobić xD może dodam w te wolne dni.. wtorek, środa :P Ale no już mam połowę, thx za obejrzenie i do popisania :*!

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Siemeczka :P Ostatnio zerkałam na stronę Rossmana i zauważyłam promocje na kosmetyki Match Perfection. Pomyślałam sobie super, od dawna chciałam ten korektor z tego zestawu. Ale niestety promocja obejmuje tylko 5 zł. Czyli - 5 zł :/ a sam korektor jest dosyć drogi.
Ale ponieważ ostatnio miałam kilka przygnębiających sytuacji .. i zawiedzionek dla tego chciała bym sobie raz zaszaleć xD Nie jestem jak może wiecie jakąś rozpieszczoną dziewczynką, bogatą itd. dla tego moje zaszalenie to wydane 50 zł xd lub max 60, choćby 20 to już szaleństwo :P

Mam 2 podkłady a właściwie 1 podkład używam razem z moją mamą a 2 to lekki krem z pudrem, Under Twenty. No ale niestety nie mam pędzelka do nakładania. Dla tego postawiłam na jakiś dobry pędzelek do podkładu. Eco Tools


 


Ma on bardzo dobrą opinię zwłaszcza na yt, do tego jest bardzo ekologiczny i przede wszystkim tani kosztuje jedynie lub aż xd 29,99.




Do tego nie mam zbyt dobrych pędzelków do cieni, jeden mam ale bardziej nadaje mi się do korektora dla tego też obok (na stronie Rossmana) zauważyłam pędzelek do cieni też z Eco Tools za około .. 16,99. Stwierdziłam : hmm dosyć tani i podobno dobry jakościowo. (FOTKI ODPOWIEDNIEJ NIE ZNALAZŁAM PRZEPRASZAM)
No i ten korektor za hmmm 22 coś złote w promocji:



(heh super ostrość, nie no naprawdę przepraszam ale jak będę miała te kosmetyki to wam pokaże)





Są one dostępne w Rossmanie, czyli możliwe, że uda mi się je kupić, zostało mi troszkę kaski z urodzinek więc sobie nie pożałuje xD
 Łączna suma to : 69,97 zł
Wiem, że troszkę dużo ale jak za 3 super jakościowe xD kosmetyki damy rade. Wiedząc, że niektóre pędzle równie dobrej jakości kosztują  z 100 zł :P




Trzymajcie kciuki, jak mi się uda kupić to porobię zdjęcia (wykonam jakiś makijaż) i zrobię króciutką recenzję. Thx za wsparcie i do zobaczenia :*!

piątek, 6 kwietnia 2012

Witam was kochani, dzisiaj moje prezenty od króliczka wielkanocnego xD
Oto one :
Puder : miss sporty So Clear  4 Anti - Blemish Actions  Pressed Powder 
 001 Transparent 
So Clear Powder 
Made in China.





Puder używałam tylko raz u mojej koleżanki 

Bardzo fajnie dopasowuje się do każdej cery. Moja koleżanka ma bardzo bladą ja dosyć ciemną co nie widać tutaj na zdjęciu niestety :P i do jej cery i do mojej jest on odpowiedni.




Paleta z oriflame Marcel Mariongiu z;
Używałam z niej wszystkich cieni, jest ich 6 bardzo brązowe śliczne , niestety bez bazy krótko się utrzymują.


Dalej są 4 błyszczykowe pomadki xD nie wypróbowywałam jeszcze ich. Ale no po pomadkach z paletki dużo spodziewać się nie można :p Jest też róż na samym środeczku. Nie testowałam go również :p Do tego pędzelki 3. Do ust, do oczy i do policzek właściwie to do różu, cieni i błyszczyków xD








Sorka za światło ale no niestety sztuczne tak na prawdę są bardziej żywsze kolorki :P









Nivea - Balsam prostujący włosy. straight&easy Ochrona do 200 stopni C. Prostuje włosy i zapobiega ich puszeniu się. SPOSÓB UŻYCIA : Rozprowadź balsam na wilgotnych włosach. Wyprostuj włosy na szczotce podczas suszenia lub po wysuszeniu użyj prostownicy.


Ja jej również nie używałam bo wszystkie produkty w końcu dziś dostałam. Ale co zauważyłam, to to , że pachnie takim kremikiem dla dzieci, kojarzy mi się z moim wczesnym dzieciństwem.  Podałam wam jak używać go a teraz napiszę jak ja prawdopodobnie będę go używać :)
1. Umyje włosy. Spłukać je.
2. Naniosę balsam. Spłukać go xD
3.Będę suszyć sobie włosy suszarką od góry tak jak pewna yt-bowiczka, aby były prostsze.
4. Po zakończeniu zostawię tak jak są, nie będę ich prostować.:)
Charmsy (talizmany dla mojego znaku zodiaku (Panna) przynoszące szczęście):





Za dużo tutaj do pisani nie ma. Ale bransoletka jest prześliczna. Od razu mi się spodobała do tego ma taki znaczek podobny do literki 'M' a moje imię to Marlena. :)













To by było na tyle z tych rzeczy. Mi się spodobały one bardzo a wam? :P Thx za oglądanie i do popisania pa :*!











sobota, 10 marca 2012

Witam was kochani :*! Dzisiaj troszkę moich rysuneczków :)

                                         


                                                   Sorka za jakość :P taki tam portrecik
                                                                            Anime  :P
 
Katherine Heigl 
Zimorodek Zwyczajny xd
 Oczka :
Thx za oglądanie moich rysuneczków :P jak chcecie abym jakąś gwiazdę narysowała to napiszcie a narysuje i tutaj pod tym napisem umieszczę + z dedykacją dla kogoś. A jak nie chcecie to nie :P
Do popisania, bajuu :P!
 
 
 




wtorek, 6 marca 2012

Under Twenty mania xP

Ostatnio polubiłam ich produkty. Kiedyś myślałam, że to dla osób po 20 ale potem skojarzyłam nazwę 'poniżej dwudziestki'. Mam z ich firmy xd:
-żel do mycia twarzy
-tonik
-2 w 1 lekki krem + ouder antybakteryjny
-pomadka

Oto moje zdjęcia xd troszkę nie wyszły ale robię je z kamerki od komputera bo to najszybszy sposób na umieszczenie tu zdjęć ( mój aparat popsuty :( :
Moja najnowsza zdobycz :)
Kosztowała jedynie 13 zł.
Jak za takie coś to moim zdaniem się opłaca.



Minusy:
-nie matuje za bardzo skóry
-nie ma dobrego krycia



Plusy:
-zastępuje podkład
-wyrównuje koloryt skóry
-działa antybakteryjnie (można używać na co dzień nawet do szkoły





Pomadka z Under Twenty
  

Żel do oczyszczająco - matujący z Under Twenty.

piątek, 2 marca 2012

Witam ponownie, otóż co do cieni z postu poniżej, przetestowałam je i powiem od razu: utrzymują się dosyć długo, niestety mają słabą pigmentacje. Na początku jest jej sporo ale po kolejnym zużyciu coraz mniej. Co mnie troszkę smuci a za razem cieszy, ponieważ mocno napigmentowanych cieni nie znoszę :)

Teraz rzeczy, które sobie wyszukałam z rzeczy dosyć tanich,na początek ze strony allegro:
http://allegro.pl/revlon-szminka-colorbrust-096-frocus-i2179818772.html:
 
 http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/79/81/87/2179818772  Bardzo ładna, różowiutka szmineczka z Revlona : 20,89 zł
http://allegro.pl/elf-eyelid-primer-baza-wygladzajaca-pod-cienie-i2164461673.html:
 http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/64/46/16/2164461673Baza pod ciebie z elfa: 15,90 zł
 Teraz rzeczy ze strony Rossmana :
Under Twenty intensywny żel punktowy: 15,49 zł
 





Under Twenty lekki krem + puder antybakteryjny : 13,49


To są rzeczy które planuje sobie kupi, nie są za drogie, ale bardzo mi potrzebne xd tak ja sądzę, zwłaszcza te produkty z Under Twenty, ponieważ mam cerę z wieloma niedoskonałościami. Thx za oglądanie :) Pa *

środa, 22 lutego 2012

Siemka, chciałam dzisiaj się pochwalić moją nową paletą co prawda z gazety, ale ma przepiękne kolory xd. Gazeta Bravo.

 Bravo love, paletka 18 cieni.
Horoskopy miłosne, historie itd :)
Wszystko o miłości :) Czyli ABC miłości :)

Mam parę zdjęć palety ale nie za dobrej jakości :(







Tak wygląda paleta, kolory troszkę inne może podyktuje ciebie po kolei




 Zaczynając od góry.

Fioletowy, morski, żółty,różowy,szary,zielony
Jakby pomarańczowy(xd), różowy,niebieski,biały, zielony, różowy ciemniejszy, szaro-brązowy,granatowy, jasna zieleń, mocny róż(troszkę podchodzi w kolor fioletowy), szary jasny, brązowy z dodatkiem pigmentu czerwonego :)

Jeszcze taka moja osobista nowinka, będę może mieć grzywkę na bok ;p Ta na prosto mi się troszkę znudziła. Ale to jutro. Więcej szczegółów jutro. Thx za czytanie postów. jest was niewielu ale thx :*!

poniedziałek, 20 lutego 2012

Polchat, zapraszam :)

http://s1.polchat.pl/chat.php?room=girlsy 


To mój tak jakby chat, tam może wbijać ile tylko chce osób i rozmawiać między sobą :)
Coś jak taki mini chacik. Tylko nie tutaj na blogu ale na stronie POLChat :) zapraszam.

niedziela, 19 lutego 2012

Korektory ^.^

Dzisiaj chciała bym wa pokazać jakie mam korektory. Mam tylko 2, ponieważ w moim wieku większa ilość to troszkę przesada. Zdjęcia dodam z internetu, bo nie mam za bardzo jak je tutaj przesłać.
1 to korektor z Oriflame Pure nature :

 



 Co mnie denerwuje w tym korektorze to to, iż jet dwustronny, przez to trudno jest dostać się w mało dostępne miejsca. Zwłaszcza jak jest troszkę wytracony. Wtedy trzeba koniecznie nakładać palcem.










2 to korektor Miss sporty:  




 Korektor miss sporty jest o wiele lepszy, przynajmniej ja tak sądzę, pomimo, że ten z oriflame jest uniwersalny do każdej cery jak dla mnie to ściema. Natomiast ten z Miss Sporty jest jaśniejszy i lepiej pasuje do mojej cery.




Osobę, którą chciała bym pochwalić to osoba z kanału you tube : dope2111.
Robi ona cudowne makijaże.

 To oczka z makijażu (1) na Wampira i (2) na Barbie :)

Bellatrix Lestrange Halloween Make-up

 

Także jeszcze kilka jej stylizacji:

Avatar

 

 

 

 

 

 

 Angelia Jolie

 

 

 

 

 

 Jej makijaże są dosyć skomplikowane. Ma ich bardzo dużo, na swoim kanale dope2111. Oto linki do kanału na yt:  www.youtube.com/user/dope2111?ob=0

piątek, 17 lutego 2012

Witam was znów ;p Postanowiłam zacząć się odchudzać :3.
Inspiracja katOsu :). Dzisiaj tak wgl moje śniadanie o dziwo nie takie złe:
 Na obiadek zupka xd krupnik, na podwieczorek jabłko i kolecja kakao + 100 brzuszków, i troszkę tam na dworze byłam. To dzień 1 do piero a nie mogę tak dużo ćwiczeń na raz, bo jestem przeziębiona :(